یه سری چیزای در خواستی!!!!!!!!!!!

every thing about one direction

everything you want about 1D

یه سری چیزای در خواستی!!!!!!!!!!!

سلام بروبچ!!!!!!!تو این مدت که نبودم حسابی واسم نظر گذاشتید خستگی هام در رفت وقتی نظراتون رو خوندم!!!!!!

چند تا از دوستان خواسته بودن یه سری چیزا رو بگم منم به اونا احترام میذارم میگم!!!!!

بچه ها جون هر کی که دوست دارین از این به بعد به جای نیال بگید نایل بابا بچه چه گناهی کرده ما اسمشو اشتباه میگیم؟

به لوییس هم بگید لویی چون لوییس از کسایی که بهش میگن لوییس بدش میاد(به درک من ازش حالم بهم می خوره سوسک)!!

راستی خواسته بودید از زین (عشقم)و هری و لیام بیشتر بگم چشم اگه مدرسه بذاره حتما!!!!!!!!راستی تولدم که گذشت

ده بهمن بود 15 ساله شدم هورررررررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

مليكا
ساعت15:33---19 خرداد 1392
تولدت مبارك صد سال به اين سال ها هروزتان نوروز نوروزتان مبارك بى خيال اخريا بي خود بود بعدشم نبايد به علايق بقيه بي احترامى كنى

شمیمه
ساعت16:27---22 فروردين 1392
عاطفه جان.به حرف اینجور آدمای خر و خیالاتی مثل هانی گوش نده.به جاش با هم براش یه وقت روان شناسی میگیریم.

هانی سه سوت
ساعت18:02---10 فروردين 1392
اشغال الاغ به چه جرعتی به لویی توهین میکنی زندت نمیزارم فقط تا میتونی از دستم در برو چون با دیمن وبرو بچ ومپایر دارم میام سراغت مطمن باش پشیمون میشی عشقم

هانی سه سوت
ساعت18:02---10 فروردين 1392
اشغال الاغ به چه جرعتی به لویی توهین میکنی زندت نمیزارم فقط تا میتونی از دستم در برو چون با دیمن وبرو بچ ومپایر دارم میام سراغت مطمن باش پشیمون میشی عشقم

هانی سه سوت
ساعت18:02---10 فروردين 1392
اشغال الاغ به چه جرعتی به لویی توهین میکنی زندت نمیزارم فقط تا میتونی از دستم در برو چون با دیمن وبرو بچ ومپایر دارم میام سراغت مطمن باش پشیمون میشی عشقم

هانی سه سوت
ساعت18:02---10 فروردين 1392
اشغال الاغ به چه جرعتی به لویی توهین میکنی زندت نمیزارم فقط تا میتونی از دستم در برو چون با دیمن وبرو بچ ومپایر دارم میام سراغت مطمن باش پشیمون میشی عشقم

هانی سه سوت
ساعت18:02---10 فروردين 1392
اشغال الاغ به چه جرعتی به لویی توهین میکنی زندت نمیزارم فقط تا میتونی از دستم در برو چون با دیمن وبرو بچ ومپایر دارم میام سراغت مطمن باش پشیمون میشی عشقم

هانی سه سوت
ساعت18:02---10 فروردين 1392
اشغال الاغ به چه جرعتی به لویی توهین میکنی زندت نمیزارم فقط تا میتونی از دستم در برو چون با دیمن وبرو بچ ومپایر دارم میام سراغت مطمن باش پشیمون میشی عشقم

هانی سه سوت
ساعت18:02---10 فروردين 1392
اشغال الاغ به چه جرعتی به لویی توهین میکنی زندت نمیزارم فقط تا میتونی از دستم در برو چون با دیمن وبرو بچ ومپایر دارم میام سراغت مطمن باش پشیمون میشی عشقم

هانی سه سوت
ساعت18:02---10 فروردين 1392
اشغال الاغ به چه جرعتی به لویی توهین میکنی زندت نمیزارم فقط تا میتونی از دستم در برو چون با دیمن وبرو بچ ومپایر دارم میام سراغت مطمن باش پشیمون میشی عشقم

هانی سه سوت
ساعت18:01---10 فروردين 1392
اشغال الاغ به چه جرعتی به لویی توهین میکنی زندت نمیزارم فقط تا میتونی از دستم در برو چون با دیمن وبرو بچ ومپایر دارم میام سراغت مطمن باش پشیمون میشی عشقم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 9:40 بعد از ظهر ] [ Atefeh Fathollahi ] [ ]